Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 04.12.2019, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.601.2019.1.IP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.601.2019.1.IP

Prawo do odliczenia podatku VAT wykazanego na fakturach dokumentujących poniesione wydatki w ramach realizacji planowanej inwestycji.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 października 2019 r. (data wpływu 25 października 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT wykazanego na fakturach dokumentujących poniesione wydatki w ramach realizacji planowanej inwestycji jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 25 października 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT wykazanego na fakturach dokumentujących poniesione wydatki w ramach realizacji planowanej inwestycji.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Gmina (...) zamierza złożyć wniosek aplikacyjny o dofinansowanie do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa () na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej V Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, dla Poddziałania 5.3.1 Dziedzictwo kulturowe i kultura. W ramach ww. Programu Gmina (...) planuje zrealizować projekt pn. ().

W ramach projektu planowany jest remont () z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz montaż tablicy interaktywnej w budynku Ratusza (...).

Szczegółowy zakres planowanej inwestycji w budynku głównym obejmuje:

  1. Remont holu, korytarza i klatki schodowej na parterze, I i II piętrze, w szczególności:
    • wykonanie robót rozbiórkowych, tj. skucie okładzin ściennych i posadzek z płytek ceramicznych, demontaż paneli drewnianych (półpiętro), wykładziny PVC na I i II piętrze, demontaż siedzisk przy oknach (hol wejściowy), demontaż progów w otworach drzwiowych (parter i I piętro),
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00