Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.11.2019, sygn. 0112-KDIL4.4012.492.2019.1.EB, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL4.4012.492.2019.1.EB
Moment powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 września 2019 r. (data wpływu 30 września 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 września 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
S.A. zwana dalej Spółką albo Wnioskodawcą (bądź Usługodawcą) jest zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym. Posiada również rejestrację na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych.
Spółka specjalizuje się w produkcji rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw. Oferta Wnioskodawcy obejmuje: rozwiązania klasy ERP wspomagające procesy biznesowe w średnich oraz dużych przedsiębiorstwach, aplikacje mobilne (klasy SFA) pozwalające na zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych, programy wspierające pracę w obszarze Human Resources, czy też zarządzanie przedsiębiorstwem w różnych jego obszarach (ERP), systemy do obsługi transakcji faktoringowych, platformy wymiany danych handlowych (na linii producent-dystrybutorzy), komplet aplikacji do zarządzania małą firmą (MSP). W zależności od miejsca świadczenia usług, wykonywane usługi i dostawy towarów są opodatkowane podatkiem od towarów i usług albo temu podatkowi nie podlegają.
Jednym z systemów, który Spółka oferuje klientom jest system wymiany informacji klasy SFA Mobile Touch, umożliwiający wspomaganie procesów obsługi sprzedaży i merchandisingu (dalej określany jako aplikacja).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right