Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.09.2019, sygn. 0112-KDIL4.4012.350.2019.2.AR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL4.4012.350.2019.2.AR
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu oraz sposobu dokumentowania i księgowania.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 4 lipca 2019 r. (data wpływu 18 lipca 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 9 września 2019 r. (data wpływu 11 września 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. () (pytanie oznaczone we wniosku nr 1),
- wskazania, czy w ramach realizowanego Projektu Wnioskodawca należne od X wynagrodzenie dla całego Konsorcjum ma dokumentować fakturami opiewającymi na wartość poniesionych kosztów całego Konsorcjum, powiększoną o podatek VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 2),
- określenia, czy prawidłowym będzie księgowanie przez Wnioskodawcę faktury wystawionej i otrzymanej od Konsorcjanta, poprzez uwzględnienie jej w całości w swojej ewidencji zakupów VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 3),
- stwierdzenia, czy prawidłowym będzie księgowanie przez Wnioskodawcę faktury wystawionej przez siebie na rzecz X, poprzez uwzględnienie jej w całości w ewidencji sprzedaży VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 4)
jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18 lipca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. () (pytanie oznaczone we wniosku nr 1), wskazania, czy w ramach realizowanego Projektu Wnioskodawca należne od X wynagrodzenie dla całego Konsorcjum ma dokumentować fakturami opiewającymi na wartość poniesionych kosztów całego Konsorcjum, powiększoną o podatek VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 2), określenia, czy prawidłowym będzie księgowanie przez Wnioskodawcę faktury wystawionej i otrzymanej od Konsorcjanta, poprzez uwzględnienie jej w całości w swojej ewidencji zakupów VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 3) oraz stwierdzenia, czy prawidłowym będzie księgowanie przez Wnioskodawcę faktury wystawionej przez siebie na rzecz X, poprzez uwzględnienie jej w całości w ewidencji sprzedaży VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 4). Wniosek uzupełniono pismem z dnia 9 września 2019 r. (data wpływu 11 września 2019 r.) o informacje doprecyzowujące opisane zdarzenie przyszłe.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right