Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.09.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.297.2019.3.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.297.2019.3.AK
Dotyczy obowiązków płatnika z tytułu przekazywanych nagród w akcjach promocyjnych organizowanych przez podmiot zewnętrzny na zlecenie Wnioskodawcy.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 maja 2019 r. (data wpływu 27 maja 2019 r.) uzupełnionym pismem z dnia 29 lipca 2019 r. (data nadania 29 lipca 2019 r., data wpływu 5 sierpnia 2019 r.) na wezwanie Nr 0114-KDIP3-2.4011.297.2019.1.AK, z dnia 18 lipca 2019 r. (data nadania 18 lipca 2019 r., data doręczenia 23 lipca 2019 r.) oraz uzupełniony pismem z dnia 26 sierpnia 2019 r. (data nadania 26 sierpnia 2019r., data wpływu 28 sierpnia 2019 r.) na wezwanie Nr 0114-KDIP3-2.4011.297.2019.2.AK, z dnia 14 sierpnia 2019 r. (data nadania 14 sierpnia 2019 r., data doręczenia 19 sierpnia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika z tytułu przekazywanych nagród w akcjach promocyjnych organizowanych przez podmiot zewnętrzny na zlecenie Wnioskodawcy:
- w zakresie loterii organizowanych przez Agencje na zlecenie Wnioskodawcy jest prawidłowe;
- w pozostałym zakresie jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 maja 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika z tytułu przekazywanych nagród w akcjach promocyjnych organizowanych przez podmiot zewnętrzny na zlecenie Wnioskodawcy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Sp. j. (dalej: Spółka) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wynajmu powierzchni handlowych na terenie kraju. Spółka jest zainteresowana prowadzeniem różnych działań promocyjnych, reklamowych i marketingowych skierowanych do klientów najemców powierzchni handlowej w celu uatrakcyjnienia oferty Spółki dla jej najemców. Spółka planuje zlecać podmiotom zewnętrznym (dalej: Agencje) organizację i przeprowadzanie różnych akcji promocyjnych, marketingowych (dalej: Akcje promocyjne, Akcje). Agencje będą organizowały Akcje promocyjne na rzecz Spółki, w tym celu wykonując wszystkie związane z tym czynności techniczne oraz prawne.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right