Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.06.2019, sygn. 0112-KDIL2-1.4012.150.2019.2.AS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-1.4012.150.2019.2.AS
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od towarów i usług nabytych w związku z realizacją przez Przedszkole projektu pn.: ().
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 kwietnia 2019 r. (data wpływu 24 kwietnia 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 29 maja 2019 r. (data wpływu 4 czerwca 2019 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od towarów i usług nabytych w związku z realizacją przez Przedszkole projektu pn.: Mało śmieci wytwarzamy () jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 kwietnia 2019 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w powyższym zakresie. Wniosek został uzupełniony pismem w dniu 4 czerwca 2019 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca miasto na prawach powiatu (dalej: Wnioskodawca lub Miasto) jest czynnym podatnikiem VAT, rozliczającym się wspólnie ze swoimi jednostkami organizacyjnymi.
Jako organ prowadzący () placówki oświatowe, Miasto będzie ubiegało się o udzielenie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej:
WFOŚIGW), w ramach konkursu pn. Edukacja Ekologiczna () (dalej: Konkurs) na projekt pn. Mało śmieci wytwarzamy (), realizowany w Przedszkolu (dalej: Projekt).
Celem Konkursu jest podniesienie poziomu świadomości ekologicznej dzieci i młodzieży oraz dofinansowanie w formie dotacji ze środków WFOŚiGW, najciekawszych projektów w ramach przedszkolnej i szkolnej edukacji ekologicznej, których realizacja przyniesie największe efekty ekologiczne, w następujących obszarach priorytetowych:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right