Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.03.2019, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.12.2019.1.KK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.12.2019.1.KK
Obowiązki płatnika w związku z art. 22 ust. 9 pkt 3 ustawy o PIT.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 7 stycznia 2019 r. (data wpływu 11 stycznia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 stycznia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Z. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej Wnioskodawca lub Spółka) jest osobą prawną z siedzibą na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Spółka jest polskim rezydentem podatkowym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych.
Wnioskodawca zajmuje się głównie tworzeniem i rozwojem aplikacji służących do zarządzania dużą ilością danych elektronicznych, które są niezbędne do analizy w czasie postępowania sądowego lub dochodzenia. Umożliwiają one użytkownikom m.in. wyszukiwanie, sortowanie, wstrzymywanie i eksportowanie treści istotnych dla prowadzonych spraw. Prezentowane przez Wnioskodawcę aplikacje charakteryzują się wysoką wydajnością, gdyż ułatwiają prowadzenie skomplikowanych spraw z wykorzystaniem dużej ilości informacji. Pozwala to na redukcję kosztów związanych z identyfikacją, gromadzeniem oraz analizą danych elektronicznych. Aplikacje tworzone przez Wnioskodawcę użytkowane są przez ponad 10.000 różnych organizacji.
Zasadniczym elementem długofalowej strategii Wnioskodawcy ma być innowacyjność. Cecha ta ma przejawiać się zarówno w odniesieniu do procesów bezpośrednio związanych z profilem usług świadczonych przez Wnioskodawcę, jak i pozostałych procesów zachodzących wewnątrz firmy. Polityka ta znajdzie swój wyraz m.in. w ciągłym wdrażaniu nowych oraz udoskonalaniu obowiązujących rozwiązań w zakresie usprawnienia procesów istniejących i rozwijanych u Klientów Wnioskodawcy. Działania prowadzone w ramach wyżej opisanej polityki realizowane będą w praktyce przez dwie kategorie pracowników, zatrudnionych na następujących stanowiskach w Spółce:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right