Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.02.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.6.2019.1.MG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.6.2019.1.MG
W zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z rabatami udzielanymi w ramach Programu Rabatowego obowiązującego w Grupie.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 19 grudnia 2018 r. (data wpływu 4 stycznia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z rabatami udzielanymi w ramach Programu Rabatowego obowiązującego w Grupie jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 stycznia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z rabatami udzielanymi w ramach Programu Rabatowego obowiązującego w Grupie.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka z o.o. jest podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych i rezydentem podatkowym w Polsce, a w konsekwencji podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu.
Spółka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej X (dalej: Grupa), będącej jedną z największych na świecie firm z branży odzieżowej oraz właścicielem ponad 30 marek odzieżowych. Grupa zatrudnia około 70.000 pracowników na świecie, a jej roczne przychody wynoszą ponad 12 miliardów dolarów. W skład Grupy wchodzi ponad 190 podmiotów w ponad 50 innych krajach świata.
Mając na celu wdrożenie nowej strategii biznesowej, w dniu 13 sierpnia 2018 r. Grupa ogłosiła zamiar wprowadzenia nowej struktury organizacyjnej na poziomie globalnym, zgodnie z którą działalność Grupy zostanie rozdzielona na dwa segmenty, tj. segment związany ze sprzedażą i dystrybucją odzieży i obuwia sportowego oraz segment związany ze sprzedażą i dystrybucją odzieży jeansowej. Docelowa struktura będzie osiągnięta poprzez wyodrębnienie segmentu odzieży jeansowej do odrębnych podmiotów prawnych na rynkach, na których Grupa prowadzi działalność.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right