Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15.02.2019, sygn. 0115-KDIT1-2.4012.7.2019.1.RS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1-2.4012.7.2019.1.RS

W zakresie terminu rozliczenia faktur korygujących podatek naliczony in minus.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 grudnia 2018 r. (data wpływu 2 stycznia 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie terminu rozliczenia faktur korygujących podatek naliczony in minus - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 2 stycznia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek, o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie terminu rozliczenia faktur korygujących podatek naliczony in minus.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

X. Sp. z o.o. (dalej: Spółka) jest producentem suplementów diety, które dystrybuowane są m. in. w aptekach.

Spółka zawarła umowę marketingową (dalej: Umowa) z Y. Sp. z o.o. (dalej: Usługodawca).

Na podstawie Umowy Usługodawca prowadzi dla Spółki program marketingowy, który ma na celu zwiększenie sprzedaży oraz promocję produktów Spółki (dalej: Program) na poniższych zasadach:

  • Uczestnikiem Programu może być każda osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która zgłosiła swój udział w Programie (dalej: Uczestnik), za wyjątkiem pracowników Spółki.
  • Każdy Uczestnik za tzw. doprowadzenie do sprzedaży produktu Spółki otrzymuje 1 punkt.
  • Doprowadzenie do sprzedaży obejmuje zachęcenie przez Uczestnika pacjenta apteki oferującej produkty Spółki, do zakupu produktu Spółki, w tym w szczególności: przedstawienie zalet produktu, dobranie odpowiedniego produktu dla pacjenta, omówienie składu produktu oraz zasad jego stosowania, wskazanie na opłacalność zakupu produktu w porównaniu z produktami konkurentów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00