Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.11.2018, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.733.2018.2.JK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.733.2018.2.JK
prawo do odliczania podatku VAT z faktur wystawianych przez Agencję Marketingową tytułem usług organizacji akcji marketingowej
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 września 2018 r. (data wpływu 20 września 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 07 listopada 2018 r. (data wpływu 19 listopada 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczania podatku VAT z faktur wystawianych przez Agencję Marketingową tytułem usług organizacji akcji marketingowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 września 2018 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczania podatku VAT z faktur wystawianych przez Agencję Marketingową tytułem usług organizacji akcji marketingowej.
Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 07 listopada 2018 r. (data wpływu 19 listopada 2018 r.) w zakresie doprecyzowania opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenia przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).
Wnioskodawca zamierza prowadzić promocję własnych produktów na terenie Polski, których sprzedaż podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. W ramach działań promujących zakup produktów, przeprowadzane będą akcje marketingowe, które mają doprowadzić do zwiększenia sprzedaży towarów Wnioskodawcy.
Z uwagi na skalę planowanej działalności Wnioskodawcy, Wnioskodawca planuje nawiązać współpracę z podmiotem gospodarczym profesjonalnie zajmującym się organizacją akcji marketingowych (dalej Agencja Marketingowa).
Wnioskodawca zakłada zlecanie Agencji Marketingowej świadczenie usług polegających na organizacji akcji marketingowych, promujących produkty Wnioskodawcy. W ramach wykonywanej usługi, do obowiązków Agencji Marketingowej będzie należeć między innymi:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right