Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.11.2018, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.495.2018.2.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.495.2018.2.EC
W zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi konkursami.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku (brak daty sporządzenia, data wpływu 28 września 2018 r.) uzupełnione pismem z dnia 29 października 2018 r. (data nadania 29 października 2018 r., data wpływu 31 października 2018 r.) uzupełniającym braki formalne na wezwanie z dnia 16 października 2018 r. Nr 0114-KDIP3-1.4011.495.2018.1.EC (data nadania 17 października 2018 r., data odbioru 22 października 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi konkursami jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 września 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi konkursami.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o. (dalej: Spółka) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie produkcji produktów spożywczych. Za pośrednictwem komisanta produkty te sprzedawane są podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą - sprzedawcom detalicznym i hurtowym, w tym będącym osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą (dalej: Kontrahenci), którzy dokonują ich dalszej sprzedaży.
Spółka prowadzi też promocję tych produktów oraz marki na polskim rynku. Wśród działań promocyjnych wymienić można konkursy adresowane do pracowników Kontrahentów, którzy zajmują się sprzedażą/dystrybucją produktów Spółki (dalej: Sprzedawcy").
Intencją takich akcji jest:
- stymulowanie inicjatywy oraz pomysłowości Sprzedawców w zakresie promocji marki oraz produktów Spółki (np. poprzez nagradzanie najlepszych ekspozycji sklepowych wykonanych przez Sprzedawców),
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right