Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2018, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.274.2018.2.JG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.274.2018.2.JG

Możliwość zastosowania przez płatnika kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% uzyskanego przychodu

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 20 lipca 2018 r. (data wpływu 26 lipca 2018 r.), uzupełnionego pismem z dnia 24 września 2018 r.(data wpływu 28 września 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania przez płatnika kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% uzyskanego przychodu jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26 lipca 2018 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony w dniu 28 września 2018 r. o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania przez płatnika kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% uzyskanego przychodu.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka A. z o.o. Sp. k. (dalej jako Wnioskodawca, Spółka) zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracownika na stanowisku Kierownika ds. PR i Marketingu. Do jego obowiązków należy:

  • przygotowanie oraz redagowanie tekstów na stronę internetową, blogi, social media;
  • przygotowywanie wpisów na blog firmowy, Intranet (publikacje wywiadów z pracownikami);
  • przygotowywanie artykułów do prasy (kontekstowych, eksperckich);
  • przygotowywanie raportów branżowych do mediów własnych (strona www, social media);
  • przygotowywanie wpisów na kanały społecznościowe;
  • tworzenie filmów na social media i strony www;
  • przygotowywanie reklam do mediów, a także infografik, szablonów prezentacji, materiałów reklamowych, brandingu, tworzenie logotypów;
  • wykonywanie sesji fotograficznych oraz retusz zdjęć.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00