Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25.10.2018, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.690.2018.1.MJ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.690.2018.1.MJ

brak prawa do odzyskania podatku VAT naliczonego w związku z realizacją projektu pn. ,,Przebudowa drogi .

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 sierpnia 2018 r. (data wpływu 4 września 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odzyskania podatku VAT naliczonego w związku z realizacją projektu pn. ,, jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 września 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odzyskania podatku VAT naliczonego w związku z realizacją projektu pn. ,,.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Powiat jest beneficjentem projektu ... Podmiotem reprezentującym beneficjenta, oraz jednostką która zrealizuje niniejszy projekt, jest Zarząd Dróg Powiatowych, który jest jednostką organizacyjną Powiatu . W wyniku realizacji projektu zostanie przebudowana droga powiatowa klasy Z na odcinku o długości 2,840 km.

Zakres tej przebudowy obejmuje:

  • wykonanie nowej standardowej, dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej poszerzonej o 5,5 m;
  • uzupełnienie, wyprofilowanie poboczy żwirowych o odpowiednich spadkach;
  • przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych;
  • poprawę systemu odwodnienia przez odmulenie i udrożnienie rowów przydrożnych;
  • budowę zatok autobusowych;
  • oznakowanie pionowe i poziome oraz ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

Dokumentacja techniczna na tę inwestycję sporządzona jest przez projektantów:

  • mgr inż. , nr upr. ,
  • mgr inż. , nr upr. ,

zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt nie przewiduje rozwiązań nowatorskich ze względów finansowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00