Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15.10.2018, sygn. 0112-KDIL4.4012.418.2018.2.TKU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL4.4012.418.2018.2.TKU

Skutki podatkowe czynności udostępnienia zleceniobiorcy pomieszczeń niezbędnych do wykonywania na rzecz Spółki usług zbiorowego żywienia (usługi są opodatkowane) oraz obowiązek udokumentowania ww. usług fakturą wystawioną na zleceniobiorcę.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 lipca 2018 r. (data wpływu 2 sierpnia 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 1 października 2018 r. (data wpływu 9 października 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług jest:

  • nieprawidłowe w zakresie skutków podatkowych czynności udostępnienia zleceniobiorcy pomieszczeń, mebli i wyposażenia technologicznego niezbędnych do wykonywania na rzecz Spółki usług zbiorowego żywienia (pytanie oznaczone we wniosku nr 1);
  • prawidłowe w zakresie obowiązku udokumentowania ww. usług fakturą wystawioną na zleceniobiorcę (pytanie oznaczone we wniosku nr 2).

UZASADNIENIE

W dniu 2 sierpnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych czynności udostępnienia zleceniobiorcy pomieszczeń, mebli i wyposażenia technologicznego niezbędnych do wykonywania na rzecz Spółki usług zbiorowego żywienia oraz w zakresie obowiązku udokumentowania ww. usług fakturą wystawioną na zleceniobiorcę. Wniosek uzupełniono w dniu 9 października 2018 r. o doprecyzowanie opisu sprawy i przeformułowanie pytania.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Przedstawiony poniżej opis odnosi się zarówno do stanu faktycznego, jak i zdarzenia przyszłego.

Spółka (dalej: Wnioskująca, Spółka, Wnioskodawca), w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zajmuje się produkcją m.in. artykułów spożywczych i słodyczy. Spółka jest czynnym podatnikiem podatku VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00