Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.09.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.465.2018.2.AO, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.465.2018.2.AO
w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu wykonania Kampanii Leadowej
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 1 sierpnia 2018 r. (data wpływu 10 sierpnia 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu wykonania Kampanii Leadowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 sierpnia 2018 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu wykonania Kampanii Leadowej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca jest zarejestrowanym jako czynny podatnik VAT domem mediowym świadczącym na rzecz swoich klientów usługi polegające na planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych oraz zakupie usług mediowych (takich jak czas reklamowy w telewizjach, miejsce na reklamę w prasie, ekspozycja w Internecie materiałów reklamowych, itp.).
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie planowania i organizowania kampanii reklamowych w Internecie (marketing internetowy) Wnioskodawca będzie zajmował się również pośrednictwem w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych na rzecz swoich Klientów za wynagrodzeniem (tzw. Kampanie leadowe). Leady będzie sprzedawał Wnioskodawcy (dalej: Dostawca).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right