Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.09.2018, sygn. 0112-KDIL2-2.4012.339.2018.1.AKR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4012.339.2018.1.AKR

Prawo do odliczenia VAT w związku z realizacją projektu.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 24 lipca 2018 r. (data wpływu 24 lipca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu w części dotyczącej opracowania dokumentacji technicznych, budowy ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego, budowy parkingu oraz promocji projektu jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 lipca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu w części dotyczącej opracowania dokumentacji technicznych, budowy ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego, budowy parkingu oraz promocji projektu.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Gmina realizuje operację pn. Budowa niskoemisyjnego systemu transportu (). Projekt realizowany jest w partnerstwie z Miastem (partner wiodący) i Gminą i dofinansowany jest w ramach Osi Priorytetowej 5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Transport niskoemisyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Głównym przedmiotem projektu jest ograniczanie negatywnego wpływu transportu zbiorowego na środowisko (). Cel główny będzie możliwy do osiągnięcia poprzez osiągnięcie celów szczegółowych, tj.: ograniczenie emisji CO2 pojazdów drogowych, stworzenie efektywnego systemu zrównoważonej mobilności, rozwój niezbędnej infrastruktury w zakresie systemu rowerów miejskich, tworzenie nowego systemu transportowego, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników komunikacji miejskiej, budowę ścieżek rowerowych, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00