Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.09.2018, sygn. 0115-KDIT3.4011.310.2018.1.MPŁ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.310.2018.1.MPŁ
Czy Wnioskodawca może potraktować wydatki jako koszty prowadzonej działalności mającej na celu propagowanie i inteligentną reklamę wykorzystania oferowanych produktów w wysokości 100%?
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 5 czerwca 2018 r. (data wpływu 2 lipca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zaliczenia poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 2 lipca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zaliczenia poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca poprzez swoją submarkę zajmuje się produkcją i sprzedażą czajników i kuchenek turystycznych na darmowe paliwo. Sprzedaż i promocja prowadzona jest wieloma kanałami w tym stronami www, mailingiem, ulotkami oraz działaniem w social media oraz za pomocą filmów na serwisie internetowym.
Wynika to z faktu, że produkty są niszowe i przeznaczone dla świadomych odbiorców w związku z czym reklama nie może być nachalna tudzież niemerytoryczna.
Wnioskodawca jest producentem który chce wyjść ze swoimi produktami poza rynek krajowy. Wszystkie produkty i ich składowe wykonywane są w Polsce lokalnymi siłami.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right