Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.08.2018, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.278.2018.2.AŻ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.278.2018.2.AŻ
Prawa do odliczenia.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 25 maja 2018 r. (data wpływu 1 czerwca 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 20 lipca 2018 r. (data wpływu 25 lipca 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zmniejszenia podatku należnego o podatek naliczony od wydatków związanych z realizacją projektu:
- w odniesieniu do wydatków poniesionych w 2015 r. na sporządzenie dokumentacji technicznej jest prawidłowe,
- w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w 2017 r. na opracowanie studium wykonalności dla projektu jest prawidłowe,
- w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w 2017 r. w odniesieniu do robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. M. 2, 4, 6, 8, 10, 12 jest nieprawidłowe,
- w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w przyszłości w odniesieniu do budynku przy ul. M. 2, 4, 6, 8, 10, 12 oraz budynku niemieszkalnego usytuowanego przy budynku nr 7 jest prawidłowe,
- w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w przyszłości w odniesieniu do budynku przy ul. M. 2A i 2B oraz przy ul. M. 7 i 9 jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 1 czerwca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zmniejszenia podatku należnego o podatek naliczony od wydatków związanych z realizacją projektu w odniesieniu do wydatków poniesionych w 2015 r. na sporządzenie dokumentacji technicznej, w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w 2017 r. na opracowanie studium wykonalności dla projektu, w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w 2017 r. w odniesieniu do robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. M. 2, 4, 6, 8, 10, 12, w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w przyszłości w odniesieniu do budynku przy ul. M. 2, 4, 6, 8, 10, 12 oraz budynku niemieszkalnego usytuowanego przy budynku nr 7, w odniesieniu do wydatków związanych z realizacją projektu, poniesionych w przyszłości w odniesieniu do budynku przy ul. M. 2A i 2B oraz przy ul. M.f 7 i 9. Wniosek uzupełniono w dniu 25 lipca 2018 r. o pełnomocnictwo oraz o doprecyzowanie opisu sprawy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right