Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.08.2018, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.332.2018.1.GG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.332.2018.1.GG
Skutki podatkowe sposobu opodatkowania wydawanych nagród
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 4 kwietnia 2018 r. (data wpływu 20 kwietnia 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 24 lipca 2018 r. (data wpływu 31 lipca 2018 r.), o wydanie interpretacji indywidulnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wartości przychodu oraz momentu powstania przychodu w związku z otrzymaną nagrodą w konkursie w postaci przedpłaconej karty lub bonu bądź punktów wymienialnych na towary () (pytanie nr 4 i nr 5) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 kwietnia 2018 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.
Wniosek nie spełniał wymogów określonych w art. 14b § 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.), w związku z powyższym pismem z dnia 10 lipca 2018 r., nr 0113-KDIPT2-3.4011.250.2018.1.GG, Organ podatkowy, na podstawie art. 13 § 2a, art. 169 § 1 w zw. z art. 14h ustawy Ordynacja podatkowa, wezwał Wnioskodawcę do usunięcia braków wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.
Wezwanie wysłano w dniu 10 lipca 2018 r. (skutecznie doręczono w dniu 18 lipca 2018 r.), zaś w dniu 31 lipca 2018 r. wpłynęło uzupełnienie wniosku (data nadania 25 lipca 2018 r.), z zachowaniem ustawowego terminu.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka (Wnioskodawca) jest podmiotem specjalizującym się w świadczeniu usług outsourcingowych w zakresie wsparcia promocji i sprzedaży produktów konsumpcyjnych swoich klientów (artykułów spożywczych, artykułów sanitarnych, kosmetycznych, napojów, i wód itp.). W ramach świadczonych na rzecz swoich klientów usług Spółka podejmuje szereg akcji i przedsięwzięć, które mają na celu wsparcie promocji i sprzedaży produktów klientów Wnioskodawcy. Produkty klientów Spółki na terenie Polski są dystrybuowane m.in. przez hurtownie oraz punkty sprzedaży detalicznej, które obsługiwane są przez przedstawicieli handlowych będących pracownikami Wnioskodawcy oraz pracownikami Jego klientów na zlecenie których organizuje te przedsięwzięcia. W ramach działań ukierunkowanych na osiągnięcie takich celów biznesowych jak wzrost sprzedaży określonych produktów klientów Spółki, osiągniecie przez przedstawicieli handlowych Spółki i Jej klientów zakładanych poziomów realizacji celów sprzedażowych na określone produkty klientów Spółki, realizację określonych zadań ekspozycyjnych Spółka planuje organizację przedsięwzięć w postaci konkursów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right