Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.07.2018, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.472.2018.1.MK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.472.2018.1.MK
Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 4 czerwca 2018 r. (data wpływu 8 czerwca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. ,,... jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 czerwca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. ,, ....
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Miasto (dalej: ,,Miasto lub ,,Wnioskodawca) jest czynnym, zarejestrowanym podatnikiem VAT rozliczającym się wspólnie ze swoimi jednostkami organizacyjnymi.
Jako organ prowadzący placówki oświatowe, Miasto będzie ubiegało się o udzielenie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach konkursu z dziedziny edukacji ekologicznej pn. ,,... program realizowany przez CZP Nr 3 (dalej: ,,Projekt).
Jednostką realizującą zadanie będzie CZP nr 3. Faktury z tytułu wydatków poniesionych na realizację Projektu zostaną wystawione na Miasto.
Zgodnie z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 ze zm.) szkoły są jednostkami organizacyjnymi Miasta, działającymi w formie jednostek budżetowych, które pokrywają swoje wydatki bezpośrednio z budżetu gminy Miasta, a pobrane dochody odprowadzają na rachunek tegoż budżetu. Placówka, jako jednostka budżetowa rozlicza VAT wspólnie z Miastem
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right