Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.06.2018, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.328.2018.2.ŻR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.328.2018.2.ŻR
brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją przez Szkołę Podstawową Specjalną projektu
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 29 marca 2018r. (data wpływu 5 kwietnia 2018r.), uzupełnionym pismem z dnia 16 maja 2018 r. (data wpływu 24 maja 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją przez Szkołę Podstawową Specjalną projektu pn. -jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 kwietnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją przez Szkołę Podstawową Specjalną projektu pn. .
Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 16 maja 2018 r. (data wpływu 24 maja 2018 r.) o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).
Miasto na prawach powiatu (dalej: Wnioskodawca lub Miasto) - jest czynnym podatnikiem VAT, który od 01 stycznia 2017 r. podjął scentralizowane rozliczenie podatku od towarów i usług wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi.
Miasto przygotowuje wniosek w ramach konkursu organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej: WFOŚiGW) pn. Edukacja Ekologiczna w szkołach i przedszkolach na rok szkolny 2018/2019 (dalej: Konkurs").
Celem Konkursu jest podniesienie poziomu świadomości ekologicznej dzieci i młodzieży oraz dofinansowanie w formie dotacji ze środków WFOŚiGW, najciekawszych projektów w ramach przedszkolnej i szkolnej edukacji ekologicznej, których realizacja przyniesie największe efekty ekologiczne, w następujących obszarach priorytetowych:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right