Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.06.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.238.2018.2.DG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.238.2018.2.DG
W zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej realizowanej z dofinansowaniem w ramach projektu.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Strony przedstawione we wniosku z dnia dnia 18 kwietnia 2018 r. (data wpływu 24 kwietnia 2018 r.) uzupełnionym pismem z dnia 29 maja 2018 r. (data wpływu 1 czerwca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej realizowanej z dofinansowaniem w ramach projektu - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 kwietnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 29 maja 2018 r. (data wpływu 1 czerwca 2018 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej realizowanej z dofinansowaniem w ramach projektu.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Przebudowa drogi gminnej w m. B., Gmina B. Operacja zrealizowana zostanie w miejscowości B. na działce o numerze ewidencyjnym 225. Droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego z poboczem gruntowym o szerokości 0,57 m, 3,50 m, i 6,00 m. Przy przebudowanej drodze występują zjazdy do nieruchomości wykonane z kruszywa. Zaprojektowano również 3 mijanki umożliwiające wymijanie pojazdów w odległości nie większej niż 300 m od siebie z zapewnieniem ich wzajemnej widoczności. Parametry techniczne drogi: klasa drogi D, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowana 30 km/h, długość drogi 935,00 m, szerokość jezdni 6,00 m, 5,00 m, 3,5 m, szerokość poboczy 2 x 75 cm, szerokość mijanek 2,70 m, spadki poprzeczne jezdni 2% - daszkowy, spadki poprzeczne poboczy 8% jednostronny. Konstrukcja drogi: wyrównanie kruszywem łamanym 0/31,5 mm o grubości 10 cm. Konstrukcja mijanki: warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego, stabilizowanego mechanicznie po zagęszczeniu o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie po zagęszczeniu o grubości 20 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W dla KR2 o grubości 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2 o grubości 4 cm. Konstrukcja zjazdów na nieruchomości: podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie po zagęszczeniu. Realizacja operacji przewidziana jest w 2018 roku.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right