Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.05.2018, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.311.2018.1.JSO, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.311.2018.1.JSO
Brak możliwości obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w związku z realizacją zadania pn. Program Edukacji Ekologicznej w Szkole Podstawowej w
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 19 marca 2018 r. (data wpływu 29 marca 2018 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w związku z realizacją zadania pn. Program Edukacji Ekologicznej w Szkole Podstawowej w jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w związku z realizacją zadania pn. Program Edukacji Ekologicznej w Szkole Podstawowej w .
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Gmina realizuje projekt polegający na realizacji Programu Edukacji Ekologicznej realizowanego w Szkole Podstawowej w . Gmina jest właścicielem budynku, w którym działa Szkoła Podstawowa w , dla której jest organem prowadzącym. Gmina nie prowadzi działalności gospodarczej, nie osiąga żadnych z tego tytułu dochodów. W związku z powyższym Szkole Podstawowej w nabywane towary i usługi związane z realizacją Programu Edukacji Ekologicznej realizowanego w Szkole Podstawowej w będą służyły tylko do celów statutowych - oświatowych, niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Działalność szkoły jest zadaniem publicznym o znaczeniu lokalnym, które należy do zadań własnych gminy poprzez zaspokajanie potrzeb wspólnoty, a w szczególności spraw z zakresu edukacji publicznej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right