Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.03.2018, sygn. 0114-KDIP4.4012.683.2017.2.MPE, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.683.2017.2.MPE
w zakresie skutków podatkowych wypłaty gotówki związanej z prowadzoną akcją marketingową
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 30 listopada 2017 r. (data wpływu 4 grudnia 2017 r.) uzupełnionym pismem z dnia 12 lutego 2018 r. (data wpływu 21 lutego 2018 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 1 lutego 2018 r. (skuteczne doręczenie w dniu 6 lutego 2018 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wypłaty gotówki związanej z prowadzoną akcją marketingową - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 grudnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wypłaty gotówki związanej z prowadzoną akcją marketingową. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 12 lutego 2018 r. (data wpływu 21 lutego 2018 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 1 lutego 2018 r. (skuteczne doręczenie w dniu 6 lutego 2018 r.).
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą, która związana jest z produkcją i handlem chemii budowlanej. Spółka jest czynnym podatnikiem podatku VAT.
W celu zwiększenia sprzedaży Spółka ma zamiar zorganizować akcję marketingową - sprzedaż premiową. Sprzedaż ta realizowana będzie na podstawie regulaminu sprzedaży premiowej, który określać będzie jednolite zasady warunków uczestnictwa, krąg osób, do których skierowana jest oferta promocyjna sprzedawanych produktów, nagrody dla zwycięzców i sposób ich wydawania.
Celem tej akcji jest zachęcanie nabywców do dokonywania zakupów określonych produktów, zwiększenie lojalności nabywców oraz zainteresowanie ich określonym produktem, a w rezultacie osiągnięcie wzrostu sprzedaży. Akcja promocyjna stanowiąca sprzedaż premiową, polega na przyznawaniu uczestnikom nagrody pieniężnej o wartości mieszczącej się w przedziale między 2 zł a 5 zł, za każdą oddaną zawleczkę od opakowania różnego asortymentu (część spójna z pokrywką), objętego tą sprzedażą.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right