Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.02.2018, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.2.AT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.2.AT
W zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogących stanowić koszty podatkowe
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 6 grudnia 2017 r. (data wpływu 12 grudnia 2017 r.), uzupełnionym 12 lutego 2018 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogących stanowić koszty podatkowe jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 grudnia 2017 r. do tutejszego organu wpłynął ww. wniosek, o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogą stanowić koszty podatkowe. Wniosek powyższy nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 30 stycznia 2018 r. Znak: 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.1.AT wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 12 lutego 2018 r.
We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca będący Sp. z o.o. (dalej: Spółka albo Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą polegająca na produkcji i dystrybucji armatury łazienkowej i kuchennej. Spółka w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej nabywa różnego rodzaju materiały marketingowe, tj. m.in. gadżety reklamowe (długopisy, parasolki, smycze, itp.), drukowane materiały reklamowe (cenniki, katalogi, kalendarze) itp. dalej materiały marketingowe. Wydatki ponoszone przez Spółkę na materiały marketingowe mają pośredni związek z uzyskiwanym przychodem.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right