Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 20.02.2018, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.2.AT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.2.AT

W zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogących stanowić koszty podatkowe

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 6 grudnia 2017 r. (data wpływu 12 grudnia 2017 r.), uzupełnionym 12 lutego 2018 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogących stanowić koszty podatkowe jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 grudnia 2017 r. do tutejszego organu wpłynął ww. wniosek, o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na nabycie materiałów marketingowych mogą stanowić koszty podatkowe. Wniosek powyższy nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 30 stycznia 2018 r. Znak: 0111-KDIB2-1.4010.369.2017.1.AT wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 12 lutego 2018 r.

We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca będący Sp. z o.o. (dalej: Spółka albo Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą polegająca na produkcji i dystrybucji armatury łazienkowej i kuchennej. Spółka w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej nabywa różnego rodzaju materiały marketingowe, tj. m.in. gadżety reklamowe (długopisy, parasolki, smycze, itp.), drukowane materiały reklamowe (cenniki, katalogi, kalendarze) itp. dalej materiały marketingowe. Wydatki ponoszone przez Spółkę na materiały marketingowe mają pośredni związek z uzyskiwanym przychodem.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00