Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 01.02.2018, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.468.2017.1.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.468.2017.1.EC

W zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową skierowaną do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 30 listopada 2017 r. (data wpływu 4 grudnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową skierowaną do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 grudnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową skierowaną do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą, która związana jest z produkcją i handlem chemii budowlanej. Spółka jest czynnym podatnikiem podatku VAT.

W celu zwiększenia sprzedaży Spółka ma zamiar zorganizować akcję marketingową - sprzedaż premiową.

Sprzedaż ta realizowana będzie na podstawie regulaminu sprzedaży premiowej, który określać będzie jednolite zasady warunków uczestnictwa, krąg osób, do których skierowana jest oferta promocyjna sprzedawanych produktów, nagrody dla zwycięzców i sposób ich wydawania.

Celem tej akcji jest zachęcanie nabywców do dokonywania zakupów określonych produktów, zwiększenie lojalności nabywców oraz zainteresowanie ich określonym produktem, a w rezultacie osiągnięcie wzrostu sprzedaży. Akcja promocyjna stanowiąca sprzedaż premiową, polega na przyznawaniu uczestnikom nagrody pieniężnej o wartości mieszczącej się w przedziale między 2 zł a 5 zł, za każdą oddaną zawleczkę od opakowania różnego asortymentu (część spójna z pokrywką), objętego tą sprzedażą.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00