Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25.01.2018, sygn. 0111-KDIB3-3.4013.261.2017.1.MAZ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4013.261.2017.1.MAZ

Zwolnienie od akcyzy zużycia płynu do przekładni automatycznych, będącego olejem smarowym o kodzie CN 2710 19 83.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2017 r., poz. 201, ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 20 listopada 2017 r. (data wpływu 29 listopada 2017 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku akcyzowego, w zakresie zwolnienia od akcyzy zużycia płynu do przekładni automatycznych, będącego olejem smarowym o kodzie CN 2710 19 83 jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 29 listopada 2017 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku akcyzowego, w zakresie zwolnienia od akcyzy zużycia płynu do przekładni automatycznych, będącego olejem smarowym o kodzie CN 2710 19 83.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca - Sp. z o.o. (dalej jako: Spółka lub Wnioskodawca) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej produkuje części samochodowe, m.in. skrzynie biegów. Do produkowanych skrzyń biegów nabywany jest olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów - Automatic Transmission Fluid (dalej jako: płyn ATF).

Płyn ATF jest olejem smarowym o kodzie CN 2710 19 83. Płyn ATF przeznaczony i wykorzystywany jest do skrzyń biegów do pojazdów hybrydowych - tzw. skrzynie hybrydowe. Płyn ATF wlewany jest do automatycznej skrzyni biegów w montowni Spółki, w ramach testów wyprodukowanych skrzyń hybrydowych.

Skrzynie hybrydowe składają się z dwóch sekcji: sekcji mechanicznej i sekcji elektrycznej. Sekcja mechaniczna stanowi zasadniczą część całej konstrukcji, której celem jest przenoszenie napędu na koła pojazdu.

Sekcja elektryczna zawiera dwa silniczki elektryczne, będące jednocześnie prądnicami, które mogą wytwarzać energię elektryczną (działając jako prądnica) lub przetwarzać energię elektryczną dostarczaną z akumulatorów na siłę przekazywaną na koła pojazdu (działając jako silnik elektryczny).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00