Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.01.2018, sygn. 0115-KDIT3.4011.351.2017.2.PSZ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.351.2017.2.PSZ
Czy składając oświadczenie o wyborze formy opodatkowania, do 20 stycznia 2018 r. może wybrać Pan, na ten rok, opodatkowanie swoich usług w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych?
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 3 listopada 2017 r. (data wpływu) uzupełnionym pismem z dnia 14 grudnia 2017 r. (data wpływu 19 grudnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie opodatkowania przychodów uzyskiwanych ze świadczenia usług w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 listopada 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie opodatkowania przychodów uzyskiwanych ze świadczenia usług w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Wniosek uzupełniono pismem z dnia 14 grudnia 2017 r. (data wpływu 19 grudnia 2017 r.).
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Od 1 stycznia 2017 r. prowadzi Pan pozarolniczą działalność gospodarczą, z której dochody są opodatkowane podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach ogólnych. Zdarzenia gospodarcze ewidencjonowane są w podatkowej księdze przychodów i rozchodów. Wykonuje Pan działalność usługową sklasyfikowaną w PKD pod symbolem 63.12.Z - Działalność portali internetowych, PKWiU pod symbolem 63.12.1 - Usługi portali internetowych oraz 63.11.20 - Sprzedaż czasu lub miejsca na cele reklamowe w Internecie.
W uzupełnieniu wniosku wyjaśnił Pan, że wskazując symbol PKWiU 63.11.20 Sprzedaż czasu lub miejsca na cele reklamowe w Internecie, opierał się na PKWiU z roku 2015, natomiast symbol 63.11.30 jest zgodny z PKWiU z roku 2008.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right