Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 11.12.2017, sygn. 0112-KDIL4.4012.438.2017.2.AR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL4.4012.438.2017.2.AR

Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu opłat za opiekę autorską.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 7 września 2017 r. (data wpływu 8 września 2017 r.), uzupełnionym pismem z dnia 23 listopada 2017 r. (data wpływu 24 listopada 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu opłat za opiekę autorską jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 września 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu opłat za opiekę autorską. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 23 listopada 2017 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

() (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) świadczy m.in. usługi serwisowe dotyczące oprogramowania. Usługi te określane są w treści umów zawieranych przez Spółkę jako usługi opieki autorskiej i wsparcia technicznego (dalej: usługi opieki autorskiej). Standardowy zakres świadczeń, wchodzących w skład usług opieki autorskiej zawiera:

  • stały audyt mający na celu zapewnienie zgodności oprogramowania z przepisami prawa i przygotowanie odpowiednich aktualizacji w razie zmian regulacji prawnych,
  • prowadzenie prac rozwojowych mających na celu modernizację i usprawnianie oprogramowania,
  • udostępnienie aktualizacji oprogramowania (upgrade),
  • możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych (hot-line),
  • zapewnienie dostępu do dokumentacji technicznej ze wskazówkami rozwiązywania typowych problemów,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00