Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.12.2017, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.310.2017.3.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.310.2017.3.EC
w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją marketingową w formie sprzedaży premiowej
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 20 września 2017 r. (data wpływu 21 września 2017 r.) uzupełnione pismem z dnia 31 października 2017 r., data wpływu 30 października 2017 r. (data nadania 30 października 2017 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie z dnia 24 października 2017 r. Nr 0114-KDIP3-1.4011.310.2017.1.EC (data nadania 24 października 2017 r., data doręczenia 24 października 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją marketingową w formie sprzedaży premiowej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 września 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją marketingową w formie sprzedaży premiowej.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca (dalej również jako: Spółka) jest spółką z siedzibą w Polsce, prowadzącą działalność gospodarczą m in. w zakresie żywienia zwierząt, produkcji syropów, skrobiowych, glutenu oraz alkoholu etylowego, handlu zbożami i śrutą sojową oraz słonecznikową, importu olejów, tłuszczów roślinnych, soków i koncentratów, proszków kakaowych itp., produkcji dodatków dla przemysłu mięsnego i mleczarskiego.
W celu intensyfikacji sprzedaży towarów znajdujących się w ofercie Spółki, Spółka organizuje akcję marketingową skierowaną do klientów kupujących określone produkty znajdujące się w ofercie Spółki. Produkty mogą być nabywane przez klientów bezpośrednio od Spółki (również jej oddziału) lub za pośrednictwem punktów dystrybucyjnych będących odrębnymi od Spółki podmiotami - podmiotów, którym Spółka sprzedaje swoje produkty.