Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 07.12.2017, sygn. 0115-KDIT3.4011.314.2017.1.MPŁ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.314.2017.1.MPŁ

1. Czy na dzień wystawienia faktury VAT dokumentującej otrzymanie zaliczki lub w momencie otrzymania zaliczki z tytułu świadczenia usług marketingowych, Wnioskodawca jako podatnik powinien rozpoznać przychód? 2. Czy na dzień 30 czerwca 2021 r. (lub na dzień rozwiązania umowy po 1 stycznia 2018 r. kwota wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług marketingowych będzie stanowić przychód u Wnioskodawcy? 3. W jakiej wysokości powinien zostać ujęty przychód z tytułu świadczenia usług przez Spółkę?

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 września 2017 r. (data wpływu 9 października 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia momentu powstania oraz wysokości przychodu uzyskanego z tytułu świadczenia usług marketingowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 9 października 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia momentu powstania oraz wysokości przychodu uzyskanego z tytułu świadczenia usług marketingowych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca jest osobą fizyczną, wspólnikiem w spółce komandytowej (dalej jako: Spółka). Spółka komandytowa prowadzi działalność w zakresie usług restauracyjnych, w tym m.in. sprzedaży napojów.

W ramach działalności Spółka zawarła z producentem napojów (dalej jako: Producent) Umowę o współpracy (dalej jako: Umowa). W ramach swojej działalności Spółka dokonuje sprzedaży napojów dostarczanych przez Producenta.

Na podstawie Umowy, Spółka zobowiązała się do:

  • zakupów produktów wyłącznie od Producenta za cenę wynikającą z aktualnie obowiązującego cennika Producenta;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00