Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.10.2017, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.69.2017.2.BS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.69.2017.2.BS
W zakresie ciążących na Wnioskodawcy obowiązkach płatnika w związku z przekazywaniem nagród uczestnikom Akcji Promocyjnych, którzy są podatnikami podatku dochodowego od osób prawnych.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 9 czerwca 2017 r. (data wpływu 19 czerwca 2017 r.), uzupełnionym 4 i 16 sierpnia 2017 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ciążących na Wnioskodawcy obowiązkach płatnika w związku z przekazywaniem nagród uczestnikom Akcji Promocyjnych, którzy są podatnikami podatku dochodowego od osób prawnych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 czerwca 2017 r. do Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ciążących na Wnioskodawcy obowiązkach płatnika w związku z przekazywaniem nagród uczestnikom Akcji Promocyjnych którzy są podatnikami podatku dochodowego od osób prawnych. Wniosek powyższy nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 19 lipca 2017 r. Znak: 0111-KDIB1-1.4011.90.2017.1.BS, Znak: 0111-KDIB1-1.4010.69.2017.1.BS wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 4 i 16 sierpnia 2017 r.
We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Spółka) jest spółką prawa handlowego, podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych. Wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług promocji oraz marketingu towarów i usług.
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca organizuje, na zlecenie oraz koszt przedsiębiorców (dalej: Klientów), różnego rodzaju akcje promocyjne (dalej: Akcje Promocyjne), skierowane do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (osób fizycznych, osób prawnych, jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz innych podmiotów o których mowa jest w art. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych) (dalej: Uczestnicy), których celem jest zwiększenie przychodów realizowanych przez Klientów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right