Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.07.2017, sygn. 0115-KDIT3.4011.141.2017.1.JŁ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.141.2017.1.JŁ
Czy w opisanej sytuacji wymienione koszty związane z organizacją eventów dla klientów, będące doskonałą reklamą mogą zostać zaliczone przez Wnioskodawcę do kosztów uzyskania przychodów?
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 31 maja 2017 r. (data wpływu 6 czerwca 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 czerwca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie handlu materiałami budowlanymi, chemią gospodarczą, oświetleniem, armaturą sanitarną, art. ogrodniczymi, itp. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca organizuje różnego rodzaju eventy dla klientów, tj. grill na rozpoczęcie i zakończenie sezonu (związany jest z tym zakup chleba, kiełbasy, węgla, tacki papierowe, widelce plastikowe, itp.) lub urodziny sklepu (zakup tortu, tacek papierowych, itp.). Korzystającymi z tego są wszyscy klienci, którzy danego dnia dokonają zakupów w sklepie Wnioskodawcy. Organizacja takich wydarzeń związana jest ze wzmożoną ilością klientów i co za tym idzie zwiększeniem możliwych do uzyskania przychodów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right