Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 21.07.2017, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.267.2017.1.OS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.267.2017.1.OS

Brak opodatkowania nieodpłatnego przekazania gadżetów.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 maja 2017 r. (data wpływu), uzupełnionym pismem z dnia 22 maja 2017 r. (data wpływu 30 maja 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku opodatkowania nieodpłatnego przekazania gadżetów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 maja 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku opodatkowania nieodpłatnego przekazania gadżetów.

Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 22 maja 2017 r. (data wpływu 30 maja 2017 r.) w zakresie pełnomocnictwa.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny/zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą polegającą na dystrybucji produktów spożywczych (słodyczy). Spółka jest czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: VAT).

Na rynku polskim Spółka prowadzi sprzedaż produktu pod nazwą - jest to zdrowa alternatywa słodyczy dla dzieci, w postaci cukierków do żucia wytwarzanych z soków owocowych. Porcja może stanowić jedną z pięciu zalecanych dla dzieci porcji warzyw i owoców dziennie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców, którzy pragną sprawowania kontroli na ilością słodyczy spożywanych przez dzieci, produkty sprzedawane są w niewielkich opakowaniach - saszetkach o gramaturze od 6 do 18 gramów.

Spółka podejmuje szereg działań promocyjno-reklamowych mających na celu:

  • budowanie świadomości marki wśród konsumentów poprzez zwiększenie rozpoznawalności swoich produktów,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00