Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.07.2017, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.270.2017.1.OS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.270.2017.1.OS
Prawo do odliczenia.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 maja 2017 r. (data wpływu 25 maja 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwość odzyskania podatku od towarów i usług w związku z realizacją projektu pn. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 maja 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwość odzyskania podatku od towarów i usług w związku z realizacją projektu pn. .
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Gmina (dalej: Gmina lub Wnioskodawca) planuje przystąpić do realizacji zadania pn.: . Celem zadania jest rewaloryzacja parku, czyli ożywienie i przygotowanie parku do życia w płaszczyźnie krajobrazowej, architektonicznej, społecznej i kulturalnej, co należy do zadań własnych gminy.
Teren parku podworskiego jest skomunalizowany, właścicielem jest Gmina. Park jest terenem ogólnodostępnym nieodpłatnie. Po przeprowadzonej rewaloryzacji park będzie wykorzystywany tylko do czynności niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Faktury dokumentujące nabycie towarów i usług związanych z realizacją zadania wystawione będę na Gminę. Dodać należy, że Gmina jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku VAT, a po zakończeniu przedmiotowej inwestycji prawo własności parku podworskiego nie przechodzi na inny podmiot. Pozostanie on nadal własnością Gminy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right