Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.06.2017, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.109.2017.1.MR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.109.2017.1.MR
w zakresie zaliczenia do kosztów kwalifikowanych wydatków poniesionych na wynagrodzenia z tytułu umów o pracę, jeżeli wydatki te są związane z prowadzoną przez Spółkę działalnością badawczo-rozwojową oraz z tytułu umów innego rodzaju zawieranych przez Spółkę ze specjalistami niebędącymi pracownikami Spółki
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 4 maja 2017 r. (data wpływu 16 maja 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów kwalifikowanych wydatków poniesionych na wynagrodzenia:
- z tytułu umów o pracę, jeżeli wydatki te są związane z prowadzoną przez Spółkę działalnością badawczo-rozwojową jest prawidłowe;
- z tytułu umów innego rodzaju zawieranych przez Spółkę ze specjalistami niebędącymi pracownikami Spółki jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16 maja 2017 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów kwalifikowanych wydatków poniesionych na wynagrodzenia z tytułu umów o pracę, jeżeli wydatki te są związane z prowadzoną przez Spółkę działalnością badawczo-rozwojową oraz z tytułu umów innego rodzaju zawieranych przez Spółkę ze specjalistami niebędącymi pracownikami Spółki.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.
C Spółka akcyjna (dalej Spółka) jest liderem rynku reklamy internetowej w segmencie technologii do przetwarzanych w chmurze (ang. Cloud Computing) dużych zbiorów danych (ang. Big Data). Spółka oferuje swoim klientom unikalne rozwiązania w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem automatycznego zakupu mediów (ang. Programmatic Buying).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right