Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.05.2017, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.1.2017.2.KP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.1.2017.2.KP
ustalenie, czy Wnioskodawca może zostać uznany za podmiot powiązany w rozumieniu art. 11 ust. 4 i 5 ustawy CIT, w stosunku do Niestandaryzowanego Sekurytyzacyjnego Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 24 lutego 2017 r. (data wpływu 6 marca 2017 r.), uzupełnionym pismem z 2 maja 2017 r. (data wpływu 9 maja 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca może zostać uznany za podmiot powiązany w rozumieniu art. 11 ust. 4 i 5 ustawy CIT, w stosunku do Niestandaryzowanego Sekurytyzacyjnego Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 marca 2017 r. do Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca może zostać uznany za podmiot powiązany w rozumieniu art. 11 ust. 4 i 5 ustawy CIT, w stosunku do Niestandaryzowanego Sekurytyzacyjnego Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego.
Ponieważ wniosek nie spełniał wymogów formalnych, pismem z 21 kwietnia 2017 r., Znak: 0111-KDIB1-2.4010.1.2017.1.KP, na podstawie art. 13 § 2a, art. 169 § 1 w zw. z art. 14h ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 201, ze zm.), wezwano Wnioskodawcę o uzupełnienie wniosku.
Wniosek został uzupełniony 9 maja 2017 r.
We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jest spółką należącą do Grupy U (dalej: Grupa), będącej jednym z liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Spółka jest czołową firmą windykacyjną specjalizującą się w zarządzaniu konsumenckimi wierzytelnościami masowymi, szczególnie z sektora bankowego, telekomunikacyjnego i pożyczek konsumenckich oraz w odzyskiwaniu należności przeterminowanych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right