Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.04.2016, sygn. PA4.8011.1.2016, Minister Finansów, sygn. PA4.8011.1.2016
Zdaniem Ministra Finansów nieprawidłowe jest stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, który uznał stanowisko Wnioskodawcy za prawidłowe, wskazując, że kolejna banderola podatkowa na wyroby tytoniowe zostanie nałożona w analogiczny sposób jak banderole legalizacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4 do Dz. U. z dnia 23 stycznia 2015 r. poz. 129.
ZMIANA INTERPRETACJI INDYWIDUALNEJ
Na podstawie art. 14e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) w związku z art. 114 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2014 r. poz. 752, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą"
Minister Finansów z urzędu zmienia interpretację indywidualną
z dnia 14 grudnia 2015 r. sygnatura IPPP3/4513-100/15-2/MC, wydaną przez Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, w imieniu Ministra Finansów, na wniosek Sp. z o.o. Komandytowo-Akcyjna, stwierdzając, że nie jest prawidłowe stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, zawarte w interpretacji indywidualnej z dnia 14 grudnia 2015r. sygnatura IPPP3/4513-100/15-2/MC, wydanej w imieniu Ministra Finansów, w części, w której uznane zostało za prawidłowe stanowisko wnioskodawcy w zakresie sposobu nanoszenia podatkowych znaków akcyzy na opakowania jednostkowe wyrobów tytoniowych.
UZASADNIENIE
W dniu 23.11.2015 r. (data wpływu do Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku) został złożony wniosek Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna, z dnia 16 listopada 2015 r., o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego w sprawie dotyczącej podatku akcyzowego, w zakresie oznaczania wyrobów tytoniowych znakami akcyzy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right