Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.12.2016, sygn. 1462-IPPB1.4511.1121.2016.1.EC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. 1462-IPPB1.4511.1121.2016.1.EC
w zakresie obowiązków płatnika związanych z pokrywaniem kosztów udziału Profesjonalisty Medycznego w różnego rodzaju wydarzeniach o charakterze naukowym lub naukowo-promocyjnym na podstawie umowy sponsoringu
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 3 listopada 2016 r. (data wpływu 14 listopada 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z pokrywaniem kosztów udziału Profesjonalisty Medycznego w różnego rodzaju wydarzeniach o charakterze naukowym lub naukowo-promocyjnym na podstawie umowy sponsoringu jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 listopada 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z pokrywaniem kosztów udziału Profesjonalisty Medycznego w różnego rodzaju wydarzeniach o charakterze naukowym lub naukowo-promocyjnym na podstawie umowy sponsoringu.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
A Sp. z o.o. (Spółka lub Wnioskodawca) jest członkiem międzynarodowego koncernu farmaceutycznego A (Grupa"), zajmującego się wytwarzaniem i dystrybucją specjalistycznych produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety oferowanych przez Grupę na terytorium Polski (Produkty). Spółka odpowiedzialna jest m.in. za prowadzenie na terytorium Polski czynności i działań o charakterze marketingowym (promocyjnym, reklamowym) w odniesieniu do Produktów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right