Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.08.2016, sygn. IPPB5/4510-656/16-2/BC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/4510-656/16-2/BC
1. Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na zakup Upominków, oznaczonych Znakami i przekazywanych przez PM na rzecz Osób Uprawnionych w związku z działaniami marketingowymi dotyczącymi Produktów, stanowią dla Spółki podatkowe koszty uzyskania przychodów? 2. Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na zakup Upominków powinny być potrącalne dla celów podatkowych na moment ich poniesienia, to znaczy na moment, w którym przedmiotowe wydatki księgowane są na kontach kosztowych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, z późn. zm.) oraz § 4 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 1 lipca 2016 r. (data wpływu 6 lipca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:
- możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup Upominków oznaczonych Znakami i przekazywanych przez PM na rzecz Osób Uprawnionych jest prawidłowe;
- momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup Upominków - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 lipca 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup Upominków oznaczonych Znakami i przekazywanych przez PM na rzecz Osób Uprawnionych a także momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup Upominków.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.
A. jest podmiotem z branży farmaceutycznej działającym na terytorium Polski. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie marketingu, sprzedaży i dystrybucji w szczególności następujących produktów (dalej: Produkty):
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right