Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.08.2016, sygn. IPPP2/4512-465/16-2/JO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/4512-465/16-2/JO
opodatkowanie świadczonych usług marketingowych wraz z wydaniem nagród
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony - przedstawione we wniosku z dnia 15 czerwca 2016 r. (data wpływu 20 czerwca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług marketingowych wraz z wydaniem nagród jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 czerwca 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług marketingowych wraz z wydaniem nagród.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka komandytowa (dalej: Wnioskodawca) jest czynnym podatnikiem VAT. Wnioskodawca prowadzi działalność polegającą na świadczeniu na rzecz klientów usług reklamowo-marketingowych mających na celu promocję marek oraz produktów. Usługi świadczone są na podstawie umowy (dalej: Umowa) ze zleceniodawcą, czyli właścicielem marki lub dystrybutorem produktów (dalej: Zleceniodawca). Zleceniodawcą będzie co do zasady podmiot z siedzibą w Polsce i zarejestrowany w Polsce jako podatnik VAT czynny, ale także będą występować podmioty z siedzibą za granicą prowadzące działalność gospodarczą.
Spółka planuje zawarcie Umowy, na podstawie której zorganizuje działania promocyjne, których celem jest w szczególności zwiększanie sprzedaży i promocja produktów Kontrahentów (dalej: Działania promocyjne). Jednym z elementów Działań promocyjnych będzie przyznanie nagród nabywcom towarów lub usług oferowanych przez Zleceniodawcę (dalej odpowiednio Nagrody i Kontrahenci), którzy spełnią określone warunki uzyskania Nagród.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right