Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.07.2016, sygn. IPPP2/4512-440/16-2/MAO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/4512-440/16-2/MAO
prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur wystawionych przez Zleceniobiorcę, na których wykazana kwota wynagrodzenia odpowiada wartości nagród wydawanych uczestnikom loterii
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy - przedstawione we wniosku z 30 maja 2016 r. (data wpływu 9 czerwca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur wystawionych przez Zleceniobiorcę, na których wykazana kwota wynagrodzenia odpowiada wartości nagród wydawanych uczestnikom loterii - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 czerwca 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur wystawionych przez Zleceniobiorcę, na których wykazana kwota wynagrodzenia odpowiada wartości nagród wydawanych uczestnikom loterii.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
C. Sp. z o.o. (dalej: Spółka) jest właścicielem sieci sklepów z artykułami do majsterkowania, budowy, remontu, urządzania domu, pielęgnowania ogrodu, etc. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży detalicznej towarów. Działalność prowadzona przez Spółkę podlega opodatkowaniu VAT.
Spółka jest odpowiedzialna za promocję marki C. oraz oferowanych przez nią produktów. W ramach działań promocyjnych na terenie sklepów Spółki przeprowadzane są różnego rodzaju akcje marketingowe, w tym loterie promocyjne, w których biorą udział klienci Spółki. Tego rodzaju loterie mają uatrakcyjnić wizytę w sklepach Spółki i w konsekwencji - doprowadzić do zwiększenia sprzedaży towarów przez Spółkę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right