Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.07.2016, sygn. IPPB6/4510-370/16-2/SO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB6/4510-370/16-2/SO
w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wsparcie dla montażystów niebędących kontrahentami Spółki
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 4 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 17 czerwca 2016 r. (data wpływu 22 czerwca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wsparcie dla montażystów niebędących kontrahentami Spółki jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 czerwca 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wsparcie dla montażystów niebędących kontrahentami Spółki.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą na terytorium Polski i podlega nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w Polsce. Przedmiotem działalności Spółki jest m.in. dystrybucja różnego rodzaju okien do poddaszy, ich akcesoriów oraz systemów sterowania do nich.
Spółka jest organizatorem programu Rekomendowany wykonawca X. (dalej: Program) skierowanego do firm zajmujących się profesjonalnymi usługami dekarskimi, w tym instalacją okien do poddaszy (Spółka planuje także kontynuować Program w przyszłości). Program realizowany jest w oparciu o zapisy stosownego regulaminu. Dekarze nie są bezpośrednimi kontrahentami Spółki, niemniej są bardzo istotnym dla Spółki ogniwem w dotarciu do odbiorcy ostatecznego. Podstawowymi celami Programu są:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right