Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.07.2016, sygn. IPPP1/4512-376/16-2/JL, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-376/16-2/JL
Opodatkowanie podatkiem VAT świadczonych usług.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 25 kwietnia 2016 r. (data wpływu 11 maja 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT świadczonych usług jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 maja 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT świadczonych usług.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca z dniem 01 maja 2016 r. chciałby zaktualizować wartość przelicznika za 1 punkt z 5 PLN na 10 PLN. Niniejszy wniosek, zasadniczo, jest kopią złożonego uprzednio i pozytywnie rozpatrzonego wniosku w 04/2015 roku (IPPP1/443-447/14-2/Igo). Zasadniczą zmianą jest zmiana wartości 5 zł na 10 zł (akapit numer 8 niniejszej strony).
Fundacja P. (dalej: Fundacja) świadczy szeroko rozumiane usługi reklamowo - promocyjne na rzecz podmiotów gospodarczych świadczących usługi hotelarskie, należących do Grupy hoteli P. (aktualnie 34 podmiotów gospodarczych na terenie całej Polski, dalej: Hotele). Z tytułu świadczenia ww. usług Fundacja co kwartał obciąża Hotele fakturą za usługę marketingową.
Jedną z form współpracy Fundacji i Hoteli jest prowadzenie programu lojalnościowego C. (dalej: Program Lojalnościowy), którym Fundacja zarządza, który rozwija, nadzoruje i rozlicza. Program Lojalnościowy ma na celu pozyskiwanie lojalnych gości (dalej: Uczestników Programu) dla Hoteli, zwiększanie rozpoznawalności marki Hoteli oraz programu marketingowego P., a w konsekwencji zwiększenie obrotów ze sprzedaży usług hotelowych świadczonych przez Hotele.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right