Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.03.2016, sygn. IPPB4/4511-1509/15-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/4511-1509/15-2/IM
Czy Uczestnicy akcji będący pełnoletnimi osobami fizycznymi mającymi state miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, nabywającymi produkty objęte akcją, jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego oraz osoby prowadzące działalność rolniczą, o której mowa w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz, 361, poz. 362, poz. 596, poz. 769 z późn. zm.), którzy z tytułu uczestnictwa w akcji otrzymają Nagrody o wartości nieprzekraczającej jednorazowo 760 zł korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r, poz. 361, poz. 362, poz, 596, poz. 769 z późn. zm.) oraz czy w związku z powyższym Wnioskodawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać podatnikom oraz naczelnikom właściwych urzędów skarbowych informację o wysokości przychodów (PIT-8C) zgodnie z art. 42a tej ustawy?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 615, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 23 grudnia 2015 r. (data wpływu 29 grudnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem i obsługą akcji promocyjnych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 grudnia 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem i obsługą akcji promocyjnych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right