Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.09.2016, sygn. IBPB-1-3/4510-623/16-2/JKT, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPB-1-3/4510-623/16-2/JKT
Czy w przedstawionym stanie faktycznym Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z emisją akcji i wprowadzeniem do obrotu akcji Spółki na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW)?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 613 ze zm.) oraz § 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 30 czerwca 2016 r. (data wpływu do tut. BKIP 6 lipca 2016 r.), uzupełnionym 20 września 2016 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z emisją i wprowadzeniem do obrotu akcji (pytanie oznaczone we wniosku nr 1) - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 lipca 2016 r. wpłynął do tut. BKIP wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z emisją i wprowadzeniem do obrotu akcji. Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 8 września 2016 r. Znak: IBPB-1-3/4510-623/16-1/JKT, IBPP/4512-522/16/WN wezwano do ich uzupełnienia. Uzupełnienia wniosku dokonano 20 września 2016 r.
We wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jest dostawcą usług internetowych w zakresie marketingu. W zakres usług Wnioskodawcy wchodzi e-mail marketing, prowadzenie kampanii marketingowych w Internecie oraz za pośrednictwem SMS, organizowanie ankiet internetowych kierowanych do konsumentów, klientów oraz innych grup docelowych, opracowywane graficzne kampanii internetowych, itp.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right