Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.03.2016, sygn. IPTPP2/4512-620/15-3/JS, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP2/4512-620/15-3/JS

opodatkowanie usług świadczonych na rzecz Gminy i otrzymanej z Gminy dotacji oraz brak obowiązku ustalenia proporcji na podstawie przepisu art. 86 ust. 2a ustawy

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) i w związku z art. 16 ustawy z dnia 10 września 2015 r. o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa oraz niektórych innych ustaw (Dz. U., poz. 1649, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 30 listopada 2015 r. (data wpływu 1 grudnia 2015 r.), uzupełnionym pismem z dnia 29 stycznia 2016 r. (data wpływu 2 lutego 2016 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług świadczonych na rzecz Gminy i otrzymanej z Gminy dotacji oraz braku obowiązku ustalenia proporcji na podstawie przepisu art. 86 ust. 2a ustawy jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 1 grudnia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług świadczonych na rzecz Gminy i otrzymanej z Gminy dotacji oraz braku obowiązku ustalenia proporcji na podstawie przepisu art. 86 ust. 2a ustawy.

Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 29 stycznia 2016 r. o doprecyzowanie opisu sprawy, własnego stanowiska oraz powołanie przepisów prawa podatkowego.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Samorządowy zakład budżetowy jest jednostką organizacyjną Gminy, nieposiadającą osobowości prawnej. Zakład realizuje zadania własne jednostki samorządu terytorialnego o charakterze użyteczności publicznej w zakresie gospodarki komunalnej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00