Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.12.2016, sygn. 3063-ILPB1-1.4511.303.2016.1.IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. 3063-ILPB1-1.4511.303.2016.1.IM
Obowiązki płatnika
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 4 listopada 2016 r. (data wpływu 14 listopada 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 listopada 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka A Spółka z o.o. (zwana dalej Spółką) jest podmiotem działającym w branży nieruchomości, której głównym przedmiotem jest działalność deweloperska.
W związku z prowadzoną przez Spółkę działalnością gospodarczą, w ramach strategii zarządzania kadrami, Spółka zamierza organizować różnego rodzaju inicjatywy o charakterze integracyjnym, które będą finansowane ze środków obrotowych Spółki (dalej: Imprezy integracyjne).
Na początku przyszłego roku 2017, Spółka chciałaby zorganizować dla pracowników (zwanych dalej Uczestnikami) wyjazd w góry o charakterze sportowo-rekreacyjnym połączony z elementami podsumowującymi dotychczasową działalność Spółki oraz omówieniem spraw związanych zarówno z bieżącą działalnością jak i planami czy założeniami dotyczącymi jej najbliższej działalności. Głównym celem Imprez integracyjnych będzie osiągnięcie korzyści biznesowych w postaci poprawy zaangażowania Uczestników w wykonywaną pracę na rzecz Spółki, wzmocnienia więzi istniejących pomiędzy Uczestnikami a Spółką, zwiększenie motywacji, a także poprawę relacji interpersonalnych, budowania pozytywnej atmosfery w pracy oraz wzmocnienia wizerunku Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right