Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.06.2016, sygn. ILPP1/4512-1-235/16-6/TK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/4512-1-235/16-6/TK
Podatek od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usługi e-learningu.
Na podstawie art. 14b § l i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Cywilnej przedstawione we wniosku z dnia 8 kwietnia 2016 r. (data wpływu 13 kwietnia 2016 r.), uzupełnionym pismami: z dnia brak daty (data wpływu 10 maja 2016 r.) oraz z dnia 1 czerwca 2016 r. (data wpływu 3 czerwca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usługi e-learningu jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 kwietnia 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usługi e-learningu. Powyższy wniosek został uzupełniony w dniu 10 maja 2016 r. o wyjaśnienie charakteru przesłanych dokumentów oraz w dniu 3 czerwca 2016 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.
Firma w ramach swojej działalności prowadzi serwis informatyczny przygotowujący przyszłych kierowców do egzaminu teoretycznego na prawo jazdy w ośrodkach WORD jeden z wymogów, aby zdać egzamin na prawo jazdy. Bez zdania teorii kursant nie może podejść do egzaminu praktycznego (jazda po mieście). Użytkownik za określoną kwotę wykupuje czasowy dostęp do serwisu i otrzymuje:
- dostęp do testów na prawo jazdy w takiej samej formie, jak na egzaminie WORD,
- dostęp do kursu, gdzie może wykonywać pytania jedno po drugim, z całej bazy z różnymi filtrami,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right