Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.06.2016, sygn. ILPB1/4511-1-368/16-3/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/4511-1-368/16-3/KS
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni, reprezentowanej przez pełnomocnika, przedstawione we wniosku (data wpływu 26 marca 2016 r.), uzupełnionym w dniu 4 kwietnia 2016 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 marca 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
W dniu 4 kwietnia 2016 r. Wnioskodawca uzupełnił wniosek.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca planuje utworzenie na terenie Polski spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (będącej polskim rezydentem podatkowym), a następnie przekształcenie jej w spółkę komandytową, w której Wnioskodawca będzie pełnił rolę komandytariusza. Niniejszy wniosek składany jest przez Wnioskodawcę w związku z art. 14n § 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa i dotyczy działalności ww. spółki komandytowej (zwanej dalej Spółką lub pracodawcą).
Spółka będzie prowadzić działalność gospodarczą w zakresie świadczenia szeroko rozumianych usług Public Relations i reklamy, w ramach których będzie opracowywać na zlecenie klientów rożnego rodzaju dokumentację obejmującą w szczególności strategie, koncepcje, materiały prasowe, informacyjne, promocyjne i reklamowe i wszelką inną dokumentację mającą służyć realizacji założonych celów biznesowych, wizerunkowych, promocyjnych itp.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right