Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.05.2016, sygn. ILPP1/4512-1-149/16-4/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/4512-1-149/16-4/JK
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży audycji i koncertów szkolnych oraz przedszkolnych dla dzieci i młodzieży.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 25 lutego 2016 r. (data wpływu 1 marca 2016 r.), uzupełnionym pismem z dnia 28 kwietnia 2016 r. (data wpływu 4 maja 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży audycji i koncertów szkolnych oraz przedszkolnych dla dzieci i młodzieży jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 1 marca 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania sprzedaży audycji i koncertów szkolnych oraz przedszkolnych dla dzieci i młodzieży. Wniosek uzupełniono pismem z dnia 28 kwietnia 2016 r. (data wpływu 4 maja 2016 r.) o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest samorządową instytucją kultury, wpisaną do rejestru instytucji kultury w księdze rejestrowej, działającą na podstawie ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, zwanej dalej ustawą; ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa. Do zakresu działalności Wnioskodawcy należy współtworzenie kultury muzycznej poprzez organizowanie między innymi: koncertów symfonicznych, kameralnych i recitali, konkursów i festiwali, koncertów oraz audycji szkolnych i przedszkolnych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right